Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KK

Teorericky by prostě nahradil tu tunu knížek a cvičebnic, co děti tahaj do školy. Na nic jinýho by to nebylo a přesně k tomu to slouží tam, kde to tak už funguje.

1 0
možnosti
VO

V85i83t 45O66t37a76h38a36l

4. 5. 2015 23:09

Ještě jste opomněla, že jakoukoli chybu nebo nutnost zredukovat/rozšířit nějaké učivo se v tabletu provádí nahráním nové verze, nikoli pořezáním dalšího lesa a tiskem nových učebnic.

Také to, že pokud má někdo problém s velikostí písma, může si jej snadno na tabletu zvětšit.  Že výukový materiál může být ozvučený, doplněný animacemi, rovnou vyhodnocovat správné/špatné výsledky stopovat rychlost počítání dítěte při testu, v sofistikované podobě v matematice třeba zjistit, v jakém druhu příkladů má dítě problémy a co mu naopak jde. Generovat vlastní příklady každému žákovi tak, aby nemohlo docházet k snadnému opisování. 

Není to tak dávno co někteří rodiče tvrdili, že děvče se má učit vařit a starat o domácnost a ne vysedávat ve škole. Nebo později, že psát se má krasopisem a husím brkem.  Je to vývoj a ten se prostě stále zrychluje.

1 0
možnosti
RP

Když jsem poslouchala návrh tablety do škol od první třídy , tak mě kromě jiného napadlo co na to oční lékaři.Jinak článku karmu.

0 0
možnosti
JAZ

To je velký mýtus. Oči si během života nelze "zkazit". Pokud je dítě plně zdrávo, tak klidně může číst i po tmě, nebo malým písmem. Jinak je to u dětí, kteří mají vrozenou oční vadu. Tam se vada bude prohlubovat sama od sebe - bez vlivu prostředí (světla) či velikosti písma. Že si člověk zkazí oči, je mýtus z dob komunismu stejně jako že špenát obsahuje železo.

0 0
možnosti
JV

Já, když vidím ty hromady knih a sešitů, co už mladej od první třídy tahá do školy, tak mi ten tablet jako náhrada připadá zajímavý. Ale je to jako se vším, může to být moooc užitečné, může to být úplná pakárna. Záleží na provedení.

0 0
možnosti
MP

Ono by dost mozna vyslo levneji a jednoduseji, kdyby kazde dite melo dve sady ucebnic, z nichz jedna by byla doma a druha by se nechavala ve skole. Pak by stacilo s sebou tahat jen par sesitu.

0 0
možnosti
OF

V clanku je jedna velmi dulezita vec - ucitele porad baziruji na textu v ucebnicich a na vyplnenych sesitech. Nejlepe pristup nadiktovat, nasrotit se jako basnicku, odrecitovat u tabule. Ale tohle neni vyuka, to je proste jenom nalejvani - velmi casto zbytecnych - informaci. Nicmene tohle zmenit znamena od zakladu zmenit celou koncepci skolstvi a to je nerealne. Protoze tohle se neda udelat postupnou zmenou, tohle se musi proste vymyslet a najednou nasadit kulovym bleskem na vsech stupnich.

2 0
možnosti
JZ

V tomhle tablet nijak nepomůže, spíše naopak. Nejde vše googlit a nějaké základy se dítě naučit musí - psát rukou, bez pravopisných chyb, malou násobilku (velkou alespoň odvodit), trojčlenku anějaký základ zeměpisných a dějepisných dat.

V životě zažije mnoho situací, kdy možná bude k ruce smartfon či chytré hodinky, ale ne konektivita na internet a v tu chvíli bude člověk v koncích.

1 0
možnosti
JM

no nevím, některé robátko potřebuje tabletku, aby se uklidnilo, jiné zase na povzbuzení, další kvůli soustředění, některé proti bolesti a tak, ale teď vážně, co to má přinést (kromě pár miliard na kontech spřátelených IT firem)? atraktivnější výuku? na to by určitě stačil třeba plyšový medvěd, lepší znalosti IT? nemyslím, při rychlosti vývoje budou mít robátka poslední výkřiky od rodičů a školství tomuto tempu stačit nebude, efektivnější výuku? také si to nemyslím... v našem školství je především potřeba kvalitní materiál lidský, jedině ten odliší špičkovou školu od (pod)průměru

0 0
možnosti
  • Počet článků 18
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1001x
Absolventka Pedagogické fakulty OU a certifikovaná koučka. Vždy pracovala s lidmi - ať už s dospělými během svého managerského působení ve výzkumné agentuře a nebo s dětmi jako učitelka základní školy. V současné době se věnuje své poradenské praxi (učení, rodičovství, výchova, kariérní a osobnostní růst, vztahy, komunikace), působí také jako firemní kouč. Autorsky přispívá do Rodiny a školy a odborně spolupracuje s redakcí časopisu Maminka.

web: http://www.koucink-uceni-seberozvoj.cz

Seznam rubrik